Volgers

dinsdag 17 september 2019

Lekkage - weer

O jee! vandaag kwam de elektroman een nieuwe meter inzetten. U moet wel oppassen met die lekkage, mevrouw! hoorde ik hem zeggen. Lekkage? Nee he, niet weer. Maar jawel, het drupte weer van boven naar beneden. Snel zette ik er weer een kopje onder, dat ik regelmatig moest leeggooien. Krijg ik weer de ellende van deze zomer... maar nadat ik een loodgieter had gebeld, op aanraden van mijn nieuwe vriendin Ellen, ging ik verder met de Druïde. Dat vorderde gelukkig goed.
De bel ging. Daar stond het 'mannetje'. Een jonge knul, die zorgelijk keek en mij eerlijk meldde dat hij dit karwei niet aankon. Daar zat ik dan. Toen maar weer de vorige loodgieter gebeld, en die kon de volgende dag. Nog een wandeling in het bos gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten