Volgers

vrijdag 1 februari 2019

Was

Ja dat moet ook gebeuren, zeker als je ergens weken bent en als je je in het zweet loopt: de was. Gelukkig staat hier een wasmachine, al wandelt die het hele balkon over wanneer je hem laat draaien. Momenteel wappert ons schone spul in de volle zon - die na een regenbuitje hier is doorgebroken.

De ochtend heb ik gebruikt om wat regeldingen te doen. Ik heb kaartjes besteld voor het liedfestival Zeist, heb als postiljon d'amour twee groepsgenoten vrijkaartjes gegeven voor de presentatie van het operaseizoen, en heb gezorgd dat Eef namens mij (haha) naar Florieke en HansPieter gaat, en naar Maartje Rammeloo. Dat ik zelf niet naar Maartje kan doet me verdriet, die had ik graag weer gehoord, maar dat moet dan maar later in het jaar. Ook een ontmoeting met Sabina Puertolas zit nog in de pen, ben benieuwd of ik dat voor elkaar krijg! Lijkt me geweldig om eens met haar een bak koffie te doen op de Plaza Mayor of daaromtrent.
Vanavond gaan we met de hele groep uit eten - ook al is dat niet zo lekker als thuis. Maar wel gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten