Volgers

vrijdag 15 mei 2020

Bezoek

Voor het eerst sinds maart komt er weer iemand op bezoek en wel Douwe. Ik had hem aan de lijn en had gezegd dat het eigenlijk te gek is, ik woon hier bijna een half jaar en hij heeft mijn huis nog niet gezien. Dat vond hij ook wel. Inmiddels is het reizen iets minder een probleem, dus de knoop is doorgehakt: hij zou komen. Ik heb gezorgd dat het er allemaal een beetje uitzag en ging hem om half zeven ophalen bij het station. We liepen door het bos naar mijn huis, altijd een imposante aanloop.
Met zijn drieën
We gingen direct aan tafel, ik had alles geprepareerd en Eef legde de laatste hand aan wat er klaar stond. Vooral de wortelen van de biowinkel waren verrukkelijk. Na het eten, met een glaasje koffielikeur van Pauline, bekeken we het huis en natuurlijk vond hij het prachtig. 's Avonds hebben we gezellig zitten babbelen in de woonkamer. Vóór we het in de gaten hadden was het tegen twaalven. Gezellig dagje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten