Volgers

zondag 17 mei 2020

De bezem erdoor

Al woon ik hier nu al een poosje, er zijn nog steeds dingen die gedaan moeten worden alsof de verhuizing nog niet voorbij is. Zo ging ik er vandaag maar eens tegenaan in de slaapkamer. De kasten daar waren provisorisch volgepropt, en dat was me een doorn in het oog. Daarom heb ik alles uit de kast gehaald (haha pun intended) en heb zelfs ondersteboven liggend in de kast een plank van plek verwisseld waardoor er meer en betere mogelijkheden tot opbergen ontstonden. Dat is nog best zwaar, zo'n plank die je moet balanceren terwijl je schroefjes moet vasthouden en ergens in moet proberen te brengen. Maar het is weer gelukt, zoals altijd. en kijk eens hoe netjes het is geworden.
Wat kan er veel in zo'n kast
Verder werd het weer tijd voor de was en het stofzuigen, dat hoort er bij. En o ja, niet te vergeten de verjaardag van Jantine, waar ik even aandacht aan heb besteed. 's Avonds hebben we online gebridged, ieder vanuit de eigen woonstee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten