Volgers

dinsdag 21 april 2020

Zaden halen

De tuin vereist aandacht nu, het is er het seizoen voor. Daarom heb ik gegrasduind in de folders en kwam op een paar plantjes die ik wel wilde hebben. De zaden daarvoor ben ik gaan halen bij de Supermarkt in het bos, in Heino.
Dat was weer een prachtig stukje, kort door het bos, en alles stond netjes klaar. Ik besloot meteen de omgeving te verkennen en liep daarom richting het dorp. Ik wist niet wat ik zag. Prachtig dorpsgezicht, een kerkweide vol bloemen, bomenrijen die je welkom heten en over het geheel, een gemeente met vergezichten om voor te gaan. Wie had dat gedacht. En dat zo dicht in de buurt. Het stralende weer deed daar nog aan toe. Maar in de supermarkt, waar ik even binnenliep, word je weer met je neus op de feiten gedrukt: afstand houden, en handreinigers die gratis worden uitgedeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten