Volgers

donderdag 20 juni 2019

Alles moet weg

Telkens als ik een dag 'vrij' heb probeer ik orde in de chaos in huis te brengen. Er lagen nog stapels en stapels papieren. Die heb ik allemaal doorgenomen, en 80% kon gelukkig weg. Je moet er wel even de tijd voor nemen. Verder ben ik nog in de bieb geweest, langs de glasbak en ander huishoudelijk ongerief. Ook heb ik een stapeltje CD's beluisterd, met als resultaat dat daar ook 8 van de 10 weg konden. Dat was mijn tweede gang naar die kringloopwinkel. De dame daar vroeg streng: zijn het geen zelfgebrande CD's mevrouw? Ik zei, nee hoor mevrouw, deze zijn ooit met echt geld betaald. Dat kon ze wel waarderen, toen mocht ik ze achterlaten. Verder nog wat gebridged. Momenteel zijn er veel mensen met een kort lontje op Step. Het lijkt wel toe te nemen. Ik probeer beleefd te blijven, maar soms vragen ze om repliek. Soms geef ik dat dan ook. Van het lezen in De Vijand voor de Poort is het niet meer gekomen, daar stond mijn hoofd niet naar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten