Volgers

maandag 10 juni 2019

Lekkage!

Lekkage! en net in de meterkast. Een paar dagen al. Daar wordt een eerzame huisvrouw zenuwachtig van. Dan is het ook nog Pinksteren. Maar gelukkig bleek er een vakman bereikbaar. Hij kwam rond half twaalf kijken en oordeelde meteen: uw lood is verrot, de hele boel moet vernieuwd. Ja, dan moet je bij een loodgieter zijn. Natuurlijk kon dat niet direct. Het moet nog een week blijven druppelen... Verbeten zette ik een kopje op de houten ombouw langs de afvoer. Hopelijk vangt dat wat vocht weg en komt het niet in mijn elektra😝

Doordat ook mijn agenda wegens lekkage is overstroomd, kon ik pas voor 8 dagen later een afspraak maken met de bekwame  reparateur. Maar toen die eenmaal stond, slingerde ik mijn rugzak op mijn schouders en ging als een haas naar de bushalte voor de midweek bridge in Valkenburg. Daar aangekomen bleek ik natuurlijk van alles te hebben vergeten - systeemkaart, waterfles - maar ik was ruim op tijd voor het heerlijke diner en het bridgen. We werden derde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten