Volgers

dinsdag 18 juni 2019

Oogarts

Vanochtend had Eef een afspraak met de oogarts. Natuurlijk ging ik mee, want hij zou iets in de ogen gedruppeld krijgen en daardoor misschien niet genoeg kunnen zien. Maar dat viel mee. Op de terugweg had hij nog wel wat grote pupillen, maar met de zonnebril van Marjorie ging het best. Hij kon zelfs fietsen. De testjes gaven voldoende duidelijkheid, nu nog beslissen wat er mee te doen.

Wie ook naar de oogarts moet is mijn loodgieter. Wij hadden een afspraak om 1200 uur maar al wie er is gekomen, geen loodgieter en het is inmiddels al drie uur. Hij kan dus blijkbaar zijn agenda niet meer lezen. Bereiken kun je hem ook niet. Misschien ook de oorarts dan maar. Ik baal als een stekker want nu kan ik dus weer niet douchen en wassen.
Bovendien zit ik hartstikke vol en een nieuwe afspraak moet dus over minstens een week. En eerst moet ik natuurlijk nog contact zien te maken, want ik kan niet zomaar iemand anders inschakelen. Intussen gebruik ik deze tijd om wat te bloggen, zo nu en dan onkruid uit te trekken, en wat opruimwerk te doen. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten