Volgers

zondag 29 mei 2022

Bezoek in Wijhe

 Douwe en zijn Ana kwamen vandaag op bezoek. Natuurlijk wilde Douwe eens laten zien hoe zijn moeder woont. Ze kwamen lunchen, dus ik had uitgepakt met kazen, vleesbeleg en zelfgemaakte jam. Tevoren had ik een brood gebakken, waarbij Eef en ik om beurten hadden gekneed, en ik liet haar dat trots zien voor ik het aansneed. Ze deden de tafel eer aan, Ana blijkt verzot op kazen te zijn dus dat kwam goed uit! 

We hebben een heel gezellige maaltijd genoten met veel leuke gedachtenwisseling. Ana wilde het huis wel bekijken dus een tour de maison stond ook op het programma. Daarna moesten ze weer weg. Wat was dat leuk om te zien hoe ze hand in hand de straat uitliepen, op weg naar de electrische auto aan de prikpaal. Dat deed mijn moederhart echt goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten