Volgers

zaterdag 14 mei 2022

Langs bij Sabine

Sabine werd 61 jaar. Vorig jaar had ze een feestje willen geven, maar ja, dat viel in het water met corona. Dus dacht ik, het wordt tijd om mijn gezicht even te laten zien, ik ga gewoon langs. Daarom zette ik een wandeling uit door het Achterhoekse waar zij woont en zorgde dat ik op een fatsoenlijk tijdstip daar kon zijn. Ik bofte, ze was thuis en het was een hele verrassing voor haar. Met haar man en een buurvrouw hebben we in hun grote tuin heerlijk zitten bijkletsen. De buurvrouw doet binnenhuisarchitectuur, misschien moet ik die eens in de arm nemen. Sabine zou die middag naar haar dochter gaan, dus we hadden geen uren de tijd maar de tijd die we hadden was heel plezierig. Daarna stapte ik op en liep mijn route verder af. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten