Volgers

maandag 23 augustus 2021

week 34

Mijn dak is een poosje geleden gerepareerd, en er zou ook nog een nieuw Velux raam komen. Ik had de rekening al binnen maar geen Velux raam. Gelukkig kon deze maandag dat gemis worden hersteld: ze hadden een raam te pakken, dat schijnt nog niet mee te vallen. Dus opnieuw liep er iemand over mijn dak en het was niet Sinterklaas.

Met Michiel hadden we overleg over de taken van een penningmeester. Dat liep heel goed, het  is wel iets duidelijker gemaakt. Vervolgens stond er een wandeling bij Nunspeet op de rol, kronkelend van Vierhouten terug naar het station. Die avond moest in in Zutphen zijn: Maya Fridman o.a. speelde daar op het gala van de cellodagen. Niet dat men zo mooi was aangekleed hoor. Ik vond het heel mooi wat ze deed, toch bevalt mij het zingen tijdens het spelen wat zij doet niet altijd. Na de pauze was er iets van afrikaanse jazz, dat gaf mij de gelegenheid om op tijd weer naar huis te gaan.

Na mijn IVN taken ging ik op bezoek bij Rianne, hier in de buurt, de pianolerares. We spraken af dat ik tien lessen kom doen bij haar. De volgende dag ging ik kazen halen in Zutphen in dat geweldige kaaswinkeltje. Op de terugweg ben ik bij het Repair Café in Olst langsgegaan. Ik mocht komen met mijn gebroken pianokruk. Maar dat wordt volgende keer. Eef en ik sloten de week af met een geweldige wandeling van Tubbergen naar Vasse, langs de Mandercirkels. In de middencirkel bloeide een grote waterweegbree. Ik wierp twee steentjes in de vijver, Eefs laatste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten