Volgers

zaterdag 6 november 2021

Auditie

Nog meer muziek. Deze keer was er auditie van de VvhL in Zwolle, om de hoek eigenlijk en ik was wel benieuwd. Er zat het kleine trouwe gezelschap, de jury moest luisteren naar 5 duo's. Brahms was duidelijk favoriet, een lied van hem werd wel drie keer gezongen. Verder Henriette Bosmans en Diepenbrock, en uiteraard het gietijzeren repertoire. O.a. de zus van Maria F. deed een gooi. De laatste dame, een sopraan genaamd Esther K. zong in mijn oren heel mooi de Fetes Galantes van Poulenc. Maar geen van allen vonden genade in de ogen van de jury en heel eerlijk gezegd was ik het wel met ze eens. Op Esther na misschien - maar wie weet vonden ze de pianist niet goed genoeg. Ik heb er toch wel van genoten. Via het Meerminneplein ging ik door naar huis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten