Volgers

woensdag 8 december 2021

Dagje vergaderen

Ondanks corona kwamen we fysiek bij elkaar, vanmorgen, voor een lange vergadering van het IVN. Het was een ingelaste vergadering, omdat we vorige keer de enorme agenda niet af hadden gekregen. We zijn voorbereidingen aan het doen voor het aanpassen van de statuten, vandaar. Dat heeft wat haken en ogen. Maar we kwamen eruit, al duurde het uren. Nu mag ik het allemaal gaan uitwerken... gelukkig wordt mijn werk gewaardeerd. 

Maar echt leuk werd het vergaderen pas om vijf uur. Toen had ik een Zoom sessie met Jan-Peter, althans dat was de bedoeling maar mijn camera werkte niet. En zonder elkaar te zien werkt zo'n vergadering niet. Na wat gepiel kwamen we uiteindelijk met de videochat van WhatsApp waar we moesten zijn. Daar kreeg ik een uur coaching van Jan-Peter over het schrijven van het stuk The Sea waar ik nu mee bezig ben. Zoals altijd is hij positief en bemoedigend, en stroomt over van kennis en nuttige tips. Dat uur heb ik uitgewerkt, en voorlopig kan ik voort met het luisteren naar voorbeelden, het zoeken naar de juiste notaties, tekstbehandeling en ga zo maar door. Volgende maand laat ik hem horen wat ik ervan heb gebakken. Het is voor hem als ZZP'er nu vast een lastige tijd, ondanks dat hij een succesvolle ZZP'er is. Daarom ben ik blij dat ik met hem kan werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten