Volgers

donderdag 2 april 2020

Alles gaat mis

De afronding van de verhuizing, daar had ik echt naar uitgekeken: vandaag kwam het nieuwe bed. Terwijl ik op de bezorging wachtte, keek ik mijn financiën na. Bleek dat T-mobile, die zelf wegerns gebrek aan service had gezegd dat ik maar een andere provider moest zoeken, wel 330 euro in rekening had gebracht voor het afbreken van het contract. Daar moest ik dus over bellen. Eerst even de precieze gegevens van de bank erbij halen. Ging niet - een landelijke storing van de bank. Ook na zes pogingen leverde het geen resultaat. Even wachten met bellen. Toen kwam het bed. Maar helaas, toen ze er mee naar boven wilden, bleek het hoofdbord niet door het trapgat te passen. Geheel ongevraagd begon de (de)monteur toen maar mijn slaapkamerraam eruit te slopen. Daar stak ik snel een stokje voor, want ik zag zo al wel dat dat bord ook daar niet door zou gaan passen.
Het eind van het liedje was dat ze het hoofdbord mee terug moesten nemen voor een nadere bewerking. Op mijn verzoek keerden de mannen de matrassen. Daar bleek dat bij de vorige aflevering, toen de matrassen gebracht waren, een scheur in het matras was gemaakt door de bezorgers. Lekker! Ook daar weer moet ik over bellen.
Ze waren weg, en ik kon dus eindelijk T-mobile bellen. Nog zonder gegevens van de bank, maar met genoeg informatie. Zegt die dame aan de telefoon: Daar kan ik helemaal niets van terug vinden in het log. Grrrr! dat wordt weer heen en weer corresponderen voor het goed komt.
Nog een wonder dat de bosanemoontjes die Eef had meegebracht goed in de voortuin terecht zijn gekomen. Hij had wel vergeten om ze water te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten