Volgers

woensdag 15 april 2020

Opgeslagen en weg

Een verhuizing is een langdurig evenement. Als je denkt dat alles al lang over is, want de verhuisdatum is al weken geleden, dan begint het andere onderdeel. Want waar heb je de spullen gelaten?? Vandaag zocht ik me een slag in de rondte naar mijn opslagmedia. Natuurlijk niet op de plek waar ik ze zou verwachten. In de zolderberging dan? Nope. Achter de schuifdeurtjes in de schuine berging? Helaas. Op zolder, in de schuur, toch ergens in de keuken misschien? Nee, nee, nee. Wat een gedoe. Ze lagen, uiteraard, op de laatste plaats waar ik keek. Gevonden, gelukkig!
De groenbak was vandaag aan de beurt om te legen, hij was overvol vanwege het snoeiwerk in de hortensias. Omdat ik daarna weg wilde, bleef ik wachten tot ik de bak kon terugzetten. Dat duurde en duurde. Ik had er genoeg van en ging toch. Maar ik wist niet meer zeker of ik het koffie-apparaat had uitgezet. Toch maar weer terug dan; kwam net de vuilniswagen er aan. Ook dat klusje was dus geklaard. Op naar De Bilt. Daar heb ik bij de Koopman het nodige lekkers gehaald. 's Avonds kwam Kaat buurten, we dronken gedrieën op gepaste afstand een glaasje op de goede afloop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten