Volgers

zaterdag 12 september 2020

Op zoek

Met deze fietsen zijn ze zelfs bij de
kringloop niet meer blij

Altijd als ik de gelegenheid heb, snuffel ik in kringloopwinkels. Deze keer met als zoekopdracht, twee nachtkastjes. Die heb ik nu wel gevonden. Maar helaas kan ik ze niet meenemen; ze zijn te zwaar. Ik zie weinig kans om die toch wat grote stukken in de trein mee te sjouwen. Het positieve is dan dat ik nu weet wat ik wil hebben. Misschien komt er een bijna gelijksoortig duo op mijn pad dat ik wel kan tillen, en op de fiets kan vervoeren. Heb vergeten er een foto van te maken, maar het beeld blijft wel op mijn netvlies hangen. Wat ik wel heb kunnen kopen, is weer een pond van die zalige ongezonde kokindjes. En in Utrecht scoorde ik eindelijk de kleinere maat rugzak waar ik al zo lang naar op zoek was. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten