Volgers

maandag 12 oktober 2020

Maandje overheen

Nijver bijtje
Waarom zou je elke dag bloggen als je even niets bijzonders meemaakt. Of geen bijzondere associaties hebt. U hebt het al gemerkt, dat is mij gebeurd de afgelopen maand. In elk geval had ik geen neiging om iets te delen. Toch ben ik in die periode jarig geweest, heb een concert in een echte zaal bijgewoond, heb enkele liederen afgemaakt, en heb mij geworpen op het probleem van de inkijk, en heb daar een oplossing voor gevonden. Dat laatste vind ik vooral leuk omdat ik al eerder adviezen had gevraagd van professionals. Maar die komen dan met peperdure oplossingen die eigenlijk niet zijn wat ik wilde. Dat prikkelt de creativiteit. Het heeft even geduurd, maar ik ben er. Voor minder dan 50 Euro kan ik precies de beschutting die ik zocht, zelf maken. En dat op een manier waar blijkbaar niemand eerder aan heeft gedacht. Meteen heb ik mijn ideeën laten zweven over de beveiliging van de voordeur en ja hoor, ook daar heb ik een uitermate simpele en toch effectieve oplossing. Zou ik me daar toch nog huisvlijt gaan maken?


1 opmerking:

  1. Bravo Rosi!! En op die foto is vast geen bij maar een zweefvlieg. Mooie foto trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen