Volgers

vrijdag 30 oktober 2020

Op naar het zuiden

 Gisteren heb ik last minute besloten dat we een weekendje gaan bridgen in het Limburgse land. Dat kwam zo opzetten, en het weerbericht was meer dan gunstig, dus het bijbehorende geregel en na een rustige start van de dag zaten we in de trein. Ferry dook meteen bovenop de slager toen we er waren en scoorde een broodje met iets lekkers van vlees. Ik had nog een zelfgemaakte boterham bij me en hield het bij een plak paté. Die ging er op, en erin. Vervolgens checkten we in bij ons lijfhotel, en er was nog tijd voor een ommetje. Op de onvolprezen Komoot vond ik een weggetje recht uit het hotel dat een uur door en langs het groen leidde. Niet echt veel maar na uren treinen was het toch heel fijn om even te kunnen bewegen. Het uitgebreide buffet hebben we weer eer aan gedaan. Ik kon niet van de slagroom afblijven, wat die kok daar in die bakken doet, onweerstaanbaar! Na het diner moesten we aan de bak. Bridgen ging niet helemaal top maar het was wel heel gezellig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten