Volgers

vrijdag 4 februari 2022

Clubs

Met Elly moest ik aan de slag om een verwerkersovereenkomst te maken. Ik had gelukkig een aantal modellen en die boden voldoende aanknopingspunten. We bespraken het even en ze had niet gezien hoeveel werk er nog aan zat, tot ik haar dat uitlegde. Maar ik kreeg de informatie op tijd aangeleverd en zij zou naar de betrokken firma gaan om het contract te laten tekenen. Pessimistisch als ik ben dacht ik, dat doen ze nooit, maar nee hoor, Elly kon al snel terug rapporteren dat het in kannen en kruiken was.

Daarna gingen we wandelen met de zangclub. Een kort rondje door het eigen dorp, het was een beetje regenachtig dus na drie kwartier hadden we meer zin in de appeltaart die ons was beloofd. En die was lekker. We babbelden nog wat na, over genealogie en voorouders, over de moeilijkheden van schoolkinderen momenteel en wat al niet. Was een gezellig dagje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten