Volgers

dinsdag 17 november 2020

Online

 De vier boeken van de bieb waren al weer uit. Ik wilde ze terugbrengen, maar nee: alles was gesloten. Een dame op de fiets kwam ook net aanrijden voor hetzelfde en vond de deur gesloten. We hadden het even over deze verwarrende tijd. Online had ik een cartoon gezien waarop alle menselijke activiteiten die je zo kunt bedenken werden verbeeld in deze tijd. Allemaal hetzelfde plaatje van een silhouet achter een pc. Online werk, online school, online relatie, online koken, bah, om treurig van te worden. Het was verder vandaag ook geen dag om er op uit te gaan. En ik had even genoeg gelezen. Daarom ben ik maar de keuken in gedoken. Daar kreeg ik nog een appje uit Spanje: Teresa wordt 'tia abuela'. Ze was er verguld mee. Haar moeder van 86 is nu ook online gegaan. Die geniet van alle muziek en theater op het web.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten