Volgers

donderdag 26 november 2020

Verregend Sonsbeek

 Er stond een wandeling op het programma, we zouden elkaar ontmoeten in Arnhem maar Eef kwam al eerder met zijn gevulde rugzak en daarom gingen we vanochtend samen op pad. Het was mistig, maar het weerbericht was niet slecht. Helaas regende het toen we in Arnhem aankwamen, niet hard maar wel gestaag. We waagden het erop. Park Sonsbeek is vlakbij het station, en het is erg mooi. Met de plu's op liepen we door de lanen en zagen tot mijn verbazing een openluchttheater, een zogeheten steile tuin, een stadsvilla en een hertenpark, allemaal in dat park en dan was er ook nog bos en weiland. Een molen is er ook, die draait, en de molenbeek loopt vanaf een fraaie waterval erlangs. Dat was dus toch geen verspilde ochtend. Op een redelijk droog plekje onder de bomen aten we een boterham, maar toen vonden we het allebei welletjes en gingen ons weegs. 

's Middags heb ik contact opgenomen met een zeer goede tenor, die bereid blijkt te zijn om naar mijn werk te kijken. Maar, zei hij, ik ben erg kritisch, dus als het me niet bevalt zeg ik het ook. Dat lijkt mij alleen maar goed. Dus ben ik daarna aan de gang gegaan met uitzoeken wat voor hem geschikt is, en of het echt goed genoteerd is. Verder nog een telefoontje met Douwe, en wat epjes met Martijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten