Volgers

vrijdag 20 november 2020

Pakjespret

Het is jammer dat Sinterklaasavond in mijn kringetje niet wordt gevierd; ik vind het het leukste feest van het jaar. Dat komt door het plagen, dat je dan kunt doen. Surprises maken, gedichten, en het hele jaar door anekdotes verzamelen om daar op 5 december eens goed over te lachen, dat is leuk. Maar helaas, ik krijg er de handen niet voor op elkaar. Niet getreurd, ik doe er toch aan wat ik kan. Zo heb ik alvast een pakje gemaakt voor één van de vele jonge mensen in onze omgeving, ik zeg nog even niet wie, omdat ik een wel heel toepasselijk kadootje had gevonden, iets wat goed te pas komt. Natuurlijk vloeit dan de dichtader, een fraai lang gedicht deze keer met veel toespelingen. Maandag doe ik het op de post, omdat ik niet weet wanneer de ontvang(st)er pakjesavond heeft ingepland. Het moet niet te laat komen! En nu hoop ik stiekem dat de betreffende persoon snapt van wie dit komt, en me erover appt. Ik wil graag weten hoe het kadootje en gedicht vallen...

1 opmerking:

  1. Ach meissie, ik wil je altijd zo graag ter wille zijn, maar ik heb helemaal niks met surprises en gediggies helaas. Ik zal een keer chipolatapudding voor je maken als compensatie.

    BeantwoordenVerwijderen