Volgers

zondag 31 januari 2021

Zo kan het ook

Van veel musici die ik aanschrijf krijg ik niets, of een nietszeggend antwoord te horen. Dat terwijl ik aangeef dat ik bereid ben een gage te betalen. Teveel besognes misschien? heel vervelend is dat in elk geval. Maar dat geldt niet voor Jan-Peter dG, van wie ik eerder wat compositielessen heb genomen. Ik vroeg hem om commentaar te leveren - tegen een betaling - op mijn nieuwste compositie, die nu in de steigers staat en waar wel wat in zit, maar nog niet genoeg. Per kerende post kreeg ik dat deskundige commentaar; maar geen rekening. Na wat heen en weer gemail bleek, dat hij totaal niet had begrepen dat ik hem 'inhuurde' als professional dus tegen een beloning. Desondanks had hij toch zijn commentaar gestuurd, in zijn beleving dus om niet. Zo kan het ook! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten