Volgers

zaterdag 8 mei 2021

Grote schoonmaak

Florieke heeft afgezegd. Michael en Daan heb ik daarvan op de hoogte gesteld, maar ik heb nog geen reactie gekregen. Daar moet ik later achteraan. Vandaag niet, vandaag moest ik schoonmaakspullen halen. Dat deed ik in Deventer, nadat ik Eef op de trein had gezet. Maar wat bleek? de Blokker in Deventer is gesloten. Toen liep ik maar een rondje om de markt daar, kocht niets en ging terug maar nu naar Zwolle. Daar was wel een open Blokker en die had alles. Zo was het wel 1300 uur geworden voor ik weer thuis was... Het is altijd wat. In elk geval heb ik nu de spullen in huis voor de grote schoonmaak die binnenkort moet gebeuren. Nog wat nootjes op de piano gepingeld, en zowaar, er komt een eerste idee hoe De Gestorvene van Ida Gerhardt kan gaan klinken. In 7/8 maat, klinkt een beetje panisch en dat past er wel bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten