Volgers

dinsdag 27 juli 2021

Haag millimeteren

 De tuinman die ik had gevraagd had het druk, heel druk, maar toch vond hij een gaatje om mijn heg te komen snoeien. Eef had beloofd mee te komen sjouwen, maar ja, met de onverwachte komst van de tuinman was hij er niet. Maar het sjouwen viel mee. Er lagen steeds hele toppen op de grond, die makkelijk in de grote verzamelzak pasten. Die leegden we (de tuinman en ik) in zijn aanhanger. Die kwam nog aardig vol te staan. De heg zag er wel heel punkig uit, maar hij bezwoer me dat over een jaar tot twee jaar alles juist weer in volle pracht komt en dan niet te hoog. Ik moet het als een piramide bijhouden. Gaan we doen!  Ik zag dat de mussen de heg nog steeds een heerlijk onderkomen vinden, er zitten er minstens twintig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten