Volgers

donderdag 22 juli 2021

Raamboom en Boskamp

Daar was de derde Gert-Jan deze maand om een klus voor me in overweging te nemen. Ik zag een advertentie van een glazenier en mailde. Hij mailde direct terug met het verzoek om te bellen, ik deed dat en hij stond nog geen half uur later voor de deur - was toevallig net in de buurt. Op basis van het rapport van de energie man wil ik de ramen in de slaapkamer wel met dubbele beglazing uitrusten. Ik vroeg hem nog naar zijdelings opendraaiende ramen; dat raadde hij me af omdat de ramen met dat glas te zwaar worden. Grappig, elke deskundige weet weer iets anders. Ik was echt van plan om meer openklap ruimte te maken. Doe dat met een telescoopstok, zei GJ 3, en zet een raamboom op de zijkant van je raam. Voor de beveiliging. Zo leer ik steeds meer. En nu verder met de voorbereidingen van een vijver.

Kerk van Boskamp
 
 
Haver

Na alle Gerten-Jannen heb ik de trein naar Olst genomen en heb daar een prachtige wandeling rond Boskamp kunnen maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten