Volgers

vrijdag 23 juli 2021

Van Putten naar Nijkerk

Een onhandig opstapje bij de heide
Je kunt vanuit Putten veel kanten op; ook terug richting Utrecht. Dat hadden we nog nooit gedaan. Omdat ik vandaag Eef in Putten zou treffen, regelde ik een wandeling van Putten naar Nijkerk. Even leek het erop dat de trein panne had, maar al snel reed hij weer en ik had maar 8 minuten vertraging toen ik aankwam. Eef stond er al. We gingen meteen op weg naar het westen, dus van de stad vandaan, het land in. Het bleek een alleraardigst pad te zijn waar we over liepen, compleet met een oud heide veld en veel stille plekken. Het was maar 14 km, maar bij aankomst waren we toch behoorlijk moe. Op dat moment liep de trein het station in. Eef checkte in en holde vooruit, verdween in de trein. Ik hanneste met mijn rugzak om de NSkaart te vinden, de incheck liep verkeerd en ik moest het nog een keer doen, en toen hoefde ik niet meer te hollen: de trein vertrok. Haha, mispoes. Daarom ging ik maar even het dorp Nijkerk in, ik had een half uur. Best aardig ommetje, maar ik was eigenlijk te moe. Gelukkig stond de thee klaar toen ik in De Bilt aankwam. 

1 opmerking:

  1. Ik probeerde nog om de trein tegen te houden, maar dat lukte niet echt helaas.

    BeantwoordenVerwijderen