Volgers

zaterdag 4 september 2021

Groeneveld!

 Groeneveld! Het kasteel heeft dit weekend een feest georganiseerd met veel klassiek en met de instrumenten van Rob van den Broek, die ik wel eens persoonlijk wilde leren kennen. Ik liep vanaf Baarn naar het kasteel. Drie wandelende dames raakten er van in de war, want zij liepen wit-rood en ik liep iets anders, maar wel heel gedecideerd. Ik wees vanuit de verte waar ze heen moesten, en toen liepen ze gerustgesteld over de brug. Dwars door de bossen was het een half uur naar het kasteel. Ik kwam er aan en moest nog entree betalen, ik besloot het inderdaad te doen want ik was nog net op tijd voor de lezing van Rob en een optreden van Maya Fridman. Het was zeer de moeite waard, zij en haar trio speelden prachtig, o.a. een stuk voor cello en piano 'à la Albeniz' van een zekere Rodion Sjtsjedrin, bijzonder mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten