Volgers

dinsdag 14 september 2021

Waar blijven ze nou

Van het vertrek voor dag en dauw van Eef had ik weinig gemerkt (hij ging naar Vroomshoop lopen), en ik werd deze stralende dag op een normale tijd wakker. Erg veel puf had ik niet, dus in mijn kamerjas zat ik beneden te werken aan het Oud Woonhuis en ik moet zeggen, dat schiet op. En dat wordt tijd. Maar op zeker moment moest ik er toch aan geloven: Pilates, want het is dinsdag. Plichtsgetrouw heb ik mijn uur gedaan, en daarna even in de zon gelegen voor ik ging douchen. Verder was ik vooral hondsmoe.


Ik zat in de tuin en heb walnoten gepeld, snijbiet geoogst, frambozen ook en ik heb een brood gebakken dat uitstekend gelukt is. Verder zat ik nog te wachten op nieuws. Ik zou van Hanne vandaag bericht krijgen - niets. Ik zou van de heren artiesten voor 30 oktober een repetitiedatum horen - niets. Waar blijven ze nou? straks komen ze niet goed voorbereid op het podium. Ik was te slap om er achteraan te gaan. Heb in plaats daarvan een tv serie van Dick bekeken. En daarna vroeg naar bed gegaan, voor mijn doen: 22.15 gingen de luikjes dicht. Blijkbaar had ik het nodig want ik heb 11 uur lang geslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten