Volgers

dinsdag 28 september 2021

Eindelijk zonnepanelen!

Die zonnepanelen had ik al lang geleden besteld, maar het duurt wel even voor ze komen. Nu was het eindelijk zover. De firma Dijkman had me telkens keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken, buitengewoon professioneel dus dat schiep verwachtingen. Nou, daar hebben ze aan voldaan. Vakkundig, voorzichtig en met inzicht in wat voor mij als klant belang is, zoals hoe ze de kabels leggen. Ik had totaal geen last van ze terwijl ze werkten, beleefd vroegen ze of het uitkwam dat de stroom er even af moest, en ik zat intussen rustig te overleggen met Elly over heel andere zaken. In nog geen middag waren ze klaar. Alles was keurig opgeruimd, alles functioneerde en ze lieten me zien hoe ik dat kon zien. Als klap op de vuurpijl kreeg ik direct een mailtje waarin ze me alle papierwerk rond het BTW gebeuren van zonnepanelen uit handen namen. Klassewerk. Mijn eerste kiloWatturen zijn al gescoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten