Volgers

donderdag 14 mei 2020

Sabine is 60 jaar

Maar ze geeft geen feest. Het kan nog niet, dus we moeten wachten op een geschikter moment. 

droogbloemen

Wel kunnen we kadootjes sturen. Iedereen van de MMA groep wilde meedoen, en zo stuurde Anoushka haar namens ons allen een mooie set droogbloemen in showopstelling. Ze heeft het al gekregen en was er reuze blij mee! We vergeten haar natuurlijk niet, wat dacht je.

Daslook. Deed het uitstekend in De Bilt.
Heeft zich zelfs vermeerderd daar.
Nu nog in Wijhe.
Zelf heb ik in Wijhe aan de noordkant een aantal bosjes daslook geplant. Eef had die voor mij uit mijn ouwe voortuin geschept, met toestemming uiteraard van de nieuwe eigenares, en ik had ze vandaag getransporteerd naar mijn huis, samen met wat kleine spullen en mijn ouwe stofzuiger. Die krijgt een plek op zolder, dan hoef ik niet zo te sjouwen elke keer. De daslook leek er wel zin in te hebben in mijn tuin. Ik zal ze vanavond eens extra water geven. Hopelijk doorstaan ze deze nacht, die alweer vorst aan de grond zal brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten