Volgers

zaterdag 19 december 2020

Telefoon

Mijn vriendin in De Bilt is ook op de Oudemans thee overgestapt. Vandaag kon ik haar een kerstkadootje brengen in de vorm van een pakje van die thee. Ik trof haar bij een buurvrouw, en gaf het pakje af; dat werd zeer gewaardeerd. Verder had ik mijn kazen voor het kerstdiner al in de koelkast gedaan, en vervolgens ging ik lychees halen, altijd zalig bij ijs als toetje. Dick stuurde bij wijze van kerstgroet een paar bijzonder interessante e-pubs op, en die heb ik op mijn reader geladen. Eerst wilde ik overigens nog mijn huidige boek uitlezen. Dat heb ik gedaan maar het is geen boek om hier te recenseren, was niet echt de moeite waard. Hierna ga ik weer eens echte boeken lezen! zoals die van Dick. En ook hij vertelde dat hij op de Oudemans thee afgaat! Is dat even leuk. 

Veel puf had ik niet, want afgelopen nacht ben ik behoorlijk ziek geweest. Ik had iets verkeerds gegeten namelijk rode rijst. Of rode rijst in het algemeen verkeerd is, beweer ik niet, maar bij mij viel het helemaal verkeerd. Zodoende had ik maar weinig nachtrust gehad, en ik heb zelfs geaarzeld of ik wel naar Eef zou gaan. Ab was met Eef op stap, dus ik had de tijd aan mezelf en ik heb wat zitten werken aan mijn jongste vlam, de Wadloper en Meeuw. Begint al aardig vorm te krijgen trouwens. Daar kwamen de twee mannen. We hebben gezellig zitten kletsen, vooral over geschiedenis, de hobby van Ab. Daarna een eenvoudige maaltijd, nog meer kletsen en toen ging de telefoon. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten