Volgers

woensdag 9 december 2020

Vergadering

Een dagje rondstrompelen, maar het gaat wel beter. Zodanig dat ik het aankon om de vergadering van vanavond bij te wonen en het verslag te doen. Voor de verandering was het bij Ans op de boerderij, en niet op video, hoewel twee bestuursleden in quarantaine waren. Die waren er daarom toch op de video bij, de rest kon genieten van de banketstaaf die ik had meegebracht. De vergadering verliep vlot. Ondanks de vele onderwerpen waren we op tijd klaar en ik had alles goed kunnen noteren. Aan het eind had ik zelfs wat minder last van mijn rug. Daarna fietsten we met drie dames in kolonne door de pikdonkere nacht. Daar in die buurt zijn geen lantaarnpalen. Als het een heldere nacht is, kun je er de sterren aan de hemel zien staan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten