Volgers

maandag 12 april 2021

Ineenstorten

Voor de tweede keer deze week deden we Pilates gisteren. Arme Eef zweette zich suf. Er moest toch gewassen worden, dus alles ging de machine in. Die draaide zijn was, maar aan het eind gaf hij de geest: wel veel motorlawaai maar geen centrifugeren of afpompen meer. Daar stond ik het water uit te knijpen. Requiescat in pace voor de wasmachine. Het ding was stokoud: vast al 25 jaar. Dus maakte ik voor na mijn vergadering van vandaag een afspraak bij de elektro shop om een nieuwe uit te kiezen. Ik had online al wat gekeken naar mogelijkheden. Eigenlijk alle machines zijn prima dezer dagen dus ik liet me uiteindelijk leiden door de overweging dat ik liefst service in de buurt heb. Er stonden prima modellen in de winkel, ik hakte de knoop door en ze konden beloven dat ze morgen komen afleveren. Dat betekent dat ik niet één was hoef over te slaan!

1 opmerking:

  1. "Wat ben ik toch gezegend met zo'n interlectuele partner; weet ik eindelijk waar R.I.P. voor staat", dacht ik met enige zelfspot.

    BeantwoordenVerwijderen