Volgers

donderdag 29 april 2021

Alles opgebroken

Rond Zwolle is regelmatig gedoe met de trein. Nu wordt er weer gewerkt aan het spoor, dus om naar Bilthoven te komen moest ik eerst met het busje naar Olst en dan verder via Deventer. Dat is ook een mooie stad; de laatste tijd denk ik zelfs aan een nieuw pied-a-terre daar. Maar dat is nog toekomstmuziek. Eerst ging het naar Bilthoven, om weer eens gezellig aan te schuiven naast mijn lieve Eef. Die had van zijn ex een advies gekregen voor een film, De Beentjes van St. Hildegard, en laat dat nou een film zijn die ik ook al op mijn to-see list had staan. Dus zocht ik hem op en we hebben genoeglijk samen zitten kijken. Een mooie film, niet Amerikaans maar Achterhoeks met Herman Finkers die een uitstekend acteur blijkt te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten