Volgers

woensdag 7 april 2021

Naar de kapper

 Naar de kapper! Na bijna een jaar vond ik het weer tijd worden, en het mocht ook weer want de kappers zijn weer open voor publiek. Bij Lisa vond ik een deskundige dame, die me knipte terwijl ze de huidige wereld van alle kanten doornam. Wat kunnen kappers toch kletsen! Dat is een vaardigheid die hen uitstekend geschikt maar voor dat beroep. Natuurlijk is het C-woord een belangrijk onderwerp. Je moet constateren dat veel mensen geen flauw idee hebben dat er verschil is tussen een bacterie en een virus, laat staan wat de effecten van de een of de ander kunnen zijn. Daardoor ontstaat er angst, die niet meer weg te nemen is. Ik heb er weinig over gezegd, je kunt toch niet verwachten dat men je kan volgen zonder kennis. Mijn haar heeft ze keurig gedaan. Dat zit toch weer lekker, na zoveel tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten