Volgers

dinsdag 30 juni 2020

Eind van de maand

van internet: pilates
Weer moest ik met mijn halsketting naar de reparateur. Ik zat rustig aan de bridgetafel dit weekend, toen ineens pang! mijn ketting barstte. En hij was net gerepareerd! Daar is iets niet goed gegaan. Ik ging weer terug, en nu ligt hij dus bij de juwelier. Die was net zo verbaasd als ik trouwens.
Zwolle trekt mij niet als winkelstad, dat valt me wat tegen. Maar misschien komt dat nog, het is er nu gewoon niet gezellig, dat is overal hetzelfde natuurlijk. Ik zal eens in Deventer gaan kijken.
Voor ik naar de stad ging, heb ik eerst flink gezweten. Ik had er een Pilates filmpje voor opgezet van ene Erica die ook pilatesles geeft, dat ging prima. Het is vrij somber weer vandaag, dus binnen sporten is zo gek nog niet.
Verder vliegt zo'n dag voorbij, met wat kleine dingetjes waaronder de administratie van het eind van de maand, waaronder een kleine attentie voor alweer een jarig kind.

1 opmerking:

  1. Wat dacht je van Zutphen; vind ik de aardigste van de drie grote steden langs de IJssel. Kampen ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen