Volgers

donderdag 11 juni 2020

IVN

Past goed bij mijn stemming
Laat ik me maar eens nuttig maken. Dat kan via de IVN, bijvoorbeeld. Daarom heb ik vanochtend de hele ochtend stukken zitten lezen, analyseren en overzichten van gegevens gemaakt. Best leuk, weer. En wat ben je daar een tijd mee kwijt, uren ben je zoet. Gelukkig is er vanmiddag tijd te over om brood te bakken, vlees te braden, aardappels te koken voor de puree. Daarna moet ik eindelijk weer eens achter de vleugel gaan zitten, in de hoop dat er nu inspiratie komt. Want daarmee is het nog atijd droevig gesteld. Ik zal een paar van mijn liederen uit de mottenballen halen; die op tekst van Gerrit Achterberg passen wel bij mijn stemming.

Intussen kijk ik uit over mijn tuintje, zie hoe de boerenkool omhoog schiet, en vraag mij af hoe lang het duurt voor men hier contact opneemt met een potentiƫle klant die daarom heeft gevraagd. De regen is nu wel opgehouden, wie weet zit een ommetje er in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten