Volgers

woensdag 24 juni 2020

Niet goed, geen geld terug

Blauwe handen van het bellen.
Huis De Blauwe Hand, Deventer
Ja hoor, de uiterste datum waarop ik mijn geld terug zou krijgen van T-Mobile was gisteren verstreken en natuurlijk was er geen geld gestort. Weer heb ik gebeld. Een thuiswerkend meisje ging weer door de hele riedel, en kon ook verder niets melden dan dat het bedrag zou zijn 'aangemaakt'. Inderdaad, het had er gisteren moeten zijn, wat gek nou toch. Misschien a.s. maandag dan? want ze betalen altijd op maandagen. Blauwe handen heb ik gekregen van het bellen, mijn oren toeten.
Nu ga ik ze taggen op de sociale media, met de slechte recensie die ze verdienen, en ik ga zoeken naar de ombudsman of een dergelijk medium, om me te steunen.
Ga niet in zee met T-Mobile!
Niet goed, en ook geen geld terug.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten