Volgers

vrijdag 18 juni 2021

Ganzendons bij 30 graden

Het is snikheet, zeker 30 graden, en van mijn plan om naar Morpheus te gaan voor een donzen dekbed komt niets terecht. Nu is hartje zomer een uitstekende tijd om een warm winterdek uit te zoeken. Dat is ook net wat ik heb gedaan. Daarbij kom ik tot de conclusie dat Morpheus wel érg exclusief uit de hoek komt. Met een beetje vergelijken kom ik ook prachtige andere mogelijkheden tegen. Eén daarvan zal het gaan worden, via internet. Maar omdat ik in De Bilt was voor die boodschap, liep dat in het honderd. Geeft niks. We liepen lekker door het bos naar het station, in de trein deed ik mijn administratie en nu zit ik weer in mijn eigen huis te puffen van de hitte. Vanavond wat muziek uitwerken, en dan op het terras zitten nagenieten van deze zomerse dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten