Volgers

woensdag 16 juni 2021

Geen ontmoeting halfweg

Koetjes in de IJssel
Eef wilde vandaag Garderen - Elspeet lopen. Ik dacht hem te verrassen door hem daar tegemoet te komen. Maar vanochtend bleek hij de track nog niet te hebben, en hij zou van Garderen naar Putten lopen. Ja, dan lukt het niet meer om op elkaars pad te komen. Daarom liep ik vandaag maar van Den Nul naar Wijhe. Het Kozakkenveer is weer in de vaart, daar wilde ik graag gebruik van maken. Het is een kilometer of 8, maar door ongeplaveid landschap, tussen de paarden, de koeien en de ganzen door. Ook vandaag met stralend weer liep ik die twee uurtjes, en zowaar in alle vroegte: ik was er al om kwart voor negen. Om 11 uur weer thuis. Tijd genoeg om blogs te schrijven. Vanavond ga ik luisteren naar Adès, via FB.
Dit is de overkant: Veessen

Het beroemde Kozakkenveer, dit is hem dan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten