Volgers

donderdag 3 juni 2021

Thee bij de Pelikaan

 De Oudemansthee raakt weer eens op; tijd om het in Zutphen te gaan halen. Heel erg zeker op mijn benen was ik nog niet maar een heen en weertje Zutphen moest lukken. Bovendien was het donderdag, marktdag in Zutphen met allerlei ecologisch verantwoord lekkers. De thee had ik besteld, maar degene die haar had opgenomen kon zich blijkbaar niet voorstellen dat je 2 kilo van een thee wilt. Die had dus slechts 2 pakjes voor me gemaakt. Ik keek daar wat beteuterd van, maar de baas van de Pelikaan vond het geen moeite om de andere 6 pakjes alsnog voor me klaar te maken. Intussen zat ik op een stoel in de winkel te genieten van een chocolaadje, ook daar te koop. Bovendien mocht ik er naar het toilet, een ongekende luxe in coronatijd. Toen het zover was, liep ik nog even over de markt, maar eigenlijk had ik niets nodig en daar bleef het dus bij. Terug naar huis, mijn energie was op ook. 's Avonds had ik een MTeams sessie van het IVN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten