Volgers

donderdag 24 juni 2021

Langs bij Marjorie

Het kwam zo uit dat Marjorie, vandaag op haar vrije dag, 's ochtends thuis was. Dus kon ik gelukkig eens langs gaan. Ik was er tegen tienen, we hebben twee uurtjes gezellig zitten babbelen en ik kreeg een kadootje mee dat ze had gekocht voor Eef en mij bij de World Press Photo die ze had bezocht. Dat moesten we samen uitpakken natuurlijk, dus ik spoedde mij naar De Bilt. Daar was Anna al om het huis te houden, en Eef en ik pakten uit. Het was een boekje met mooie routes door het hele land: Hollands Glorie.

Daarna moest ik naar Utrecht met 7 kilo vlees, vers uit de wildernis. Dat paste allemaal uitstekend in mijn rugzak en schoudertas. Onderweg heb ik verder gelezen in Tamed, het interessante boek over domesticatie van dier, plant en mens sinds de laatste IJstijd, nu 12000 jaar geleden. En 's avonds in Wijhe had ik een Zoom sessie over het beter benutten van zoekmachines door websites. Het ging me al snel boven de pet. Toch heb ik wel een paar dingen opgestoken.  

Door alle drukte waren we iets belangrijks vergeten: 24 juni is onze evaluatiedag. Nu zullen we toch minstens een jaar moeten bijtekenen... 

1 opmerking: