Volgers

zaterdag 5 juni 2021

Limburg daar komen we!

Met alle wankelheid die ik heb kan ik nog wel bridgen aan een tafel. Daarom hadden we een reisje geboekt bij Dekker Bridge - het mag weer per vandaag. We gingen op ons gemak naar Valkenburg, legden onze spullen in het hotel en zowaar, ik vond een ommetje van 7,5 km dat we voor het eten konden doen. In het oude Valkenburg kwamen we langs het graf van Dirk van Pallandt, ca 1450, ooit de baas in deze contreien. In het veld maakte ik macro foto's van een mooi insect. We liepen boven over een heuvel met een meertje, uitbundig begroeid met bloemen, en kwamen via kasteel Oud Valkenburg

uit bij de mijnschacht van ooit. Dat redde ik prima. Het eten ging er weer heerlijk in, ondanks de merkwaardige bediening. Het bridgen ging zozo, maar ik vind het nou eenmaal een spannend spel/sport.                                          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten