Volgers

vrijdag 20 september 2019

Hier is uw bezorger

Het was verrukkelijk weer, reden om na de ochtendwerkzaamheden (een zakelijke afspraak) even lekker te gaan zonnen bij de fitness. Ik trommelde Eef mee, die tot mijn verbazing thuis zat te niksen. Trudy liet zich zowaar even zien, een dame die we alleen op het zonneterras ontmoeten en die nooit in de fitness zelf lijkt te komen. Maar misschien is ze een zwemmer, dat kan natuurlijk ook.
Na de middag nam ik het er weer even van. Maar tegen vieren moest ik weer actief worden: er moest lekkers en gezonds gebracht worden naar Marjorie. Ik had half en half bedacht om poffertjes te maken met haar, maar daar was eigenlijk te weinig tijd voor. Alles gaat nu natuurlijk zonder haast, en dan ha ik weer naar huis gemoeten. Dus ik liet het bij het overbrengen van erwtensoep, boerenkool en pompoensoep, en Leia, Marjorie en ik hebben gezellig zitten babbelen. Tot mijn grote vreugde was ze vol energie en vrolijk. Ze is een bijzonder mens, zo dankbaar voor wat ze heeft en heeft gehad, en zo in het heden levend, zonder zich te druk te maken over wat er zou kunnen. Ik heb er diep respect voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten