Volgers

maandag 9 september 2019

Ziekenbezoek

M. kwam terug uit het ziekenhuis en voelde zich ontzettend beroerd. Vandaag ben ik langs gegaan met wat soepjes die Eef had gemaakt, en om even morele steun te geven. Tot mijn verbazing was ook H. thuis. Hij was snotverkouden en bleef ook een dagje thuis. Met M.s moeder kon ik moeizaam communiceren, maar iets lukte toch wel. Voor haar ook een toestand, bij je zieke dochter zitten en geen woord kunnen spreken dat begrepen wordt. Maar met mijn talentalent kon ik enigszins uit de voeten.
Ik ging weer terug naar huis, heb nog een stuk gefietst, en ging toen op weg naar een afspraak met Tycho. Klokslag 1802 uur was ik bij zijn werk, en toen bleek hij al weg te zijn. Straal vergeten weer. Ik ging behoorlijk pissig naar huis, het is net of die twee van mij geen geheugen hebben voor afspraken met mij. Maar later belde hij op om excuses te maken, ik moest er achteraf wel om lachen, en we maakten een nieuwe afspraak. Uit balorigheid ben ik maar gaan bridgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten