Volgers

zondag 22 september 2019

Na de lekkage

Deze komende week staat vooral in het teken van wat ik allemaal niet doe. Na de lekkage bekruipt me het ellendige gevoel dat er nu echt een verbouwing nodig is. Mijn ervaring is dat ik daar heel slecht in ben. Als ik terugdenk aan de periode van weken waarin ik geen loodgieter kon vinden. Ook vroeger al als ik een klus wilde uitbesteden, bleek dat onmogelijk, op lange termijn te moeten worden geschoven, of de partij in kwestie vond de klus toch niet interessant. Ik krijg de kriebels als ik bouwwerk moet uitbesteden, net of het mij niet wordt gegund. Reizen organiseren, daar draaide ik mijn hand niet voor om, maar een eenvoudige verhuizing van een kast levert al gigantische problemen. Kortom, ik word volkomen onmachtig om iets te doen en zit maar te prakkizeren. Dat was deze zondag echt erg, en zo kom je tot niks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten