Volgers

dinsdag 11 januari 2022

Aangenomen werk !?!

Alweer een dag die ik vul met mijn secretariswerk, het moet niet gekker worden. Vanaf tien uur ben ik in een stuk door bezig geweest, tot ik om 1600 uur (!) tot de ontdekking kwam dat het meeste wel gedaan was. Vervolgens heb ik even wat piano gespeeld en gegeten, en 's avonds kreeg ik weer allerlei berichten en mails waar ik op in moest gaan. Zo zat ik tot na 2300 te mailen en te eppen en te  schrijven en te archiveren. Allemaal voor de vergadering van morgen en voor de deadline van 1 februari voor de ALV stukken van eind maart. En dan zitten er mailtjes bij waaruit het lijkt of sommigen niet hebben gelezen wat ik heb rondgestuurd om commentaar. Als ik had geweten dat het zoveel werk was, had ik nog eens op mijn kop gekrabd toen ze me vroegen. Ik wil binnenkort weer tijd hebben om na te denken over mijn verjaardagsfeest!

1 opmerking:

  1. Ze zeggen wel eens: "het moet niet gekker worden", maar dit is toch wel over de limiet!

    BeantwoordenVerwijderen