Volgers

woensdag 12 januari 2022

Vergaderen met twee schermen

Vergaderdag! dus ook vandaag weer aan de IVN bak. Deze keer bij mij thuis, achter twee schermen. Want van de ene pc doet het geluid het niet, en van de ander de camera niet. Ik houd niet van die zoom sessies, maar wat moet dat moet, en het kan nog niet fysiek bij elkaar helaas. Het lukte me om de ene pc te gebruiken en tegelijk in de andere te kijken, en ook nog om aantekeningen te maken. Gelukkig had iedereen het goed voorbereid en konden we snel werken. Zo werd het een vruchtbare avond. Nu nog snel uitwerken en de volgende vergadering voorbereiden. Dan krijg ik eindelijk een paar dagen zonder IVN.

O ja, en niet alleen vergaderd: brood gebakken, met de hand gekneed, misschien wel mijn mooiste brood ooit.

1 opmerking:

  1. Brood ziet er niet alleen prachtig uit, maar is ook heel smakelijk met een goede textuur. Complimenten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen