Volgers

maandag 3 januari 2022

Van Olst naar Deventer

Deze dagen moet ik gebruiken voor het schrijven van mijn huiswerk voor Jan-Peter haha. Ik ben bezig met The Sea. Was ik eerst vrij moedeloos omdat er geen inspiratie kwam, daar vond ik vanochtend de juiste toon en heb het natuurlijk niet af gekregen, maar toch ben ik flink opgeschoten. Misschien mede door mijn goede voornemen om 's ochtends de wekker te zetten op half acht? Hoe moeilijk ik het ook vind om uit bed te komen, het levert me wel meer tijd op. Op zeker moment, zo rond half elf, had ik mijn gedachten op papier gezet en aangezien het schitterend weer was - en dat deze week niet lijkt te blijven - stoof ik de deur uit en haalde de bus naar Olst, Hoenlo. Dat is mijn startpunt voor wandelingen in de buurt. Deze keer nam ik me voor om naar Deventer te lopen. Via een slingerend pad is dat ook gelukt, ik heb ruim 14 km gelopen. Was weer fijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten